Nano CellCare

Met Nano CellCare werken we van binnen naar buiten aan huidverjonging, uw vitaliteit én de algehele gezondheid.

Nano CellCare

De Toekomst is hier. Let’s Nanorize!

Nano CellCare kan worden ingezet als huidverjongingsbehandeling voor uw gezicht, waarbij u in één keer van de belangrijke bouwstoffen wordt voorzien. Door uw huid te voeden met Hyaluronzuur en mineralen uit het zout van de Dode Zee, verdwijnen verschillende
problemen vaak als sneeuw voor de zon en revitaliseert het uw huid altijd. Met Nano CellCare werken we van binnen naar buiten aan huidverjonging, uw vitaliteit én de algehele gezondheid.

De Nano CellCare behandeling is geschikt voor diverse klachten, aandoeningen en of uw mentale welzijn. Met Nano CellCare ondersteund u uw lichaam om zichzelf te revitaliseren door middel van de juiste voeding van de cellen aan te bieden. Zodat het lichaam voldoende
vermogen krijgt om beschadigd weefsel zelf te herstellen. Deze behandelingen zijn geen genezing en of een medische behandeling, ze zijn bedoeld om het lichaam en zijn vitaliteit te versterken, om ervoor te zorgen dat de behandelde delen de volledige capaciteit terugkrijgt.

Nano CellCare kan mogelijke verlichting bieden bij de volgende klachten:

• Vermoeidheid
  • Laag energie niveau
  • Slecht slapen
  • Burn-out
  • Depressie
  • Mentale overbelasting
  • Verlaagde immuniteit
  • Huidklachten (eczeem en psoriasis)
  • Acné
  • Spierpijnen en spanningspijnen
  • Snel herstel van spierpijn bij (top)sporters
  • Gewrichtsklachten
  • Migraine en chronische hoofdpijn
  • Rug, nek en schouderklachten
  • COPD en luchtweg aandoeningen
  • Fibromylagie
  • Huidverjonging (pro-aging) door aanmaak van collageen en de fibroblasten

Afhankelijk van uw leeftijd, uw genen en aanleg, kan een huidverjonging van 8 tot 12 jaar worden bereikt in slechts 6 maanden met
éénmaal per week behandeling. Vervolgbehandelingen kunnen dan eens per maand of eens per 2 maanden worden ingepland om het bereikte niveau op peil te houden.

Nano Cellcare is perfect te combineren met de Icoone behandelingen en de Lipozero.
Vraag naar de mogelijkheden of maak een vrijblijvende afspraak.

~ Happiness is when what you think, what you say and what you do are in harmony ~
Mahatma Gandhi